FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klart att bedragaren inte är intresserad av att "reda ut det hela", han tjänar ju inget på det. Däremot är bedragaren inte intresserad av att en sådan tråd finns, och därmed anser jag att det är bra att kippex har skrivit detta.
Citat:
Var är anledningen till att ni inte godkänner kippex agerande? Är det för att någon annan har grund för att anklaga er för någonting, eller vad är det? Senast redigerad av Timofey den 2011-06-19 klockan 00:49 |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Helt enig, kippex har inte gjort något fel här med mindre än att lägga ut personuppgifterna, vilket han rättade. Det står ju också i tråden att han bekräftade via telefon att "bedragaren" ifråga hade för avsikt att sälja verket till flera personer. Så jag fattar inte att "bedragaren" ens argumenterar i den här saken, det är ju bara att lägga sig flat och erkänna fel? |
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Till er som tycker att tråden ska bort.
Själv har jag alltid ansett WN vara ett väldigt lärorikt forum. Bara i denna tråden har jag lärt mig en hel del (tack ConnyWesth). Alltid trevligt att lära sig av kunnigt folk! |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Väljer härmed att stänga tråden och jag hoppas att det löser sig för båda parter i detta fallet.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|