FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har ingenting med det här att göra men på ren och skär svenska så är det förjävligt att man hänger ut människor - offentligt också för den delen! Det spelar ingen roll vad det handlar om. Det är idioter som sysslar med sånt här. Saker som rör sånt här ska tas parter emellan annars kan det göra en mycket stor skada. Gör en polisanmälan istället för att leka i sandlådan.
Om jag gör ett arbete och inte får betalt, jag skulle aldrig hänga ut den personen, aldrig i min vildaste fantasi. Man gör inte så bara, det finns inte på kartan. Man förstör inte livet för någon annan människa. Vad händer om information som spridits på ett forum kommer till fel människa? Det kan gå så fel att den människan ger sig på den andra människan fysiskt. Jag säger inte det har händer men det kan hända om fel människor får tag i den informationen. |
|||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om inte jag betalar min räkning till Telia, varför går inte dom till media då och säger x betalar inte sin räkning till oss? Vi vill nu varna andra bolag för honom om han vill knyta abonnemang hos er. Nä, sånt här ska man göra upp på tu man hand som vuxna människor. Det är ingen kriminell verksamhet som vi sysslar med här på WN där vi anlitar människor som är lika breda som en dörr är lång. Eller att vi hotar med att hänga ut personen. Om du vill anlita mig så tar jag 850 kronor/tim exkl. moms om jag skriva texter till din sida. |
|||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Senast redigerad av MRDJ den 2011-06-18 klockan 18:39 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag förstår inte ditt resonnemang, anser du på fullaste allvar att sälja någon annans skapelser utan rättigheter för detta vara vidare moraliskt eller lagligt? T.ex. köpa en cd-skiva i en butik och sen börja sälja musiken på nätet. Detsamma gäller för webbtemplates eller vad som helst. Som svensk medborgare förväntas du kunna och följa svensk lagstifning, man kan inte komma efteråt och säga: "Oj, jag visste inte att man inte fick råna banken" @Doctor.Data Hur kan det vara fel att varna andra forummedlemmar för någon som beter sig såhär? Det vore ju snarare omoraliskt att INTE göra det. |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
- Riktigt fult att sälja vidare
- Riktigt fult att hänga ut någon och det med person.nr Skärp er och lös det som vettiga människor! |
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|