FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
[QUOTE=ConnyWesth;20408762]
Citat:
TS har kontaktat mig via PM efter att hans tråd tagits bort pga regelbrott, i detta fall systematisk försäljning. Detta är det enda "brott" som mig veterligen är begånget. Vad vi har avtalat fram står mellan vederbörande och mig, har erbjudit mig att ringa upp honom för att lösa och diskutera saken, vilket han uppenbarligen vägrar. Vilket får stå för honom, men tycker det är minst sagt bedrövligt den väg han valde att gå. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alltså din argumentation är ju bedrövlig. Jag gör inte det här för mig själv om du tror det, jag yrkar inte på något skadestånd för fem öre - har inte med det att göra. Folk ska inte behöva handskas med oegentligheter på det här forumet, eller internet över huvud taget för den delen.
Du vet med dig att jag explicit sa att du inte fick sprida listan, då lägger du upp den till försäljning på Blocket. Förstår inte att du orkar diskutera kring det, alla PM finns här på WN, din IP samt annons finns loggad hos blocket m.m. Det är väl bara säga som det är, du gjorde bort dig rejält, varför vet jag inte. Det är i min mening inte själva händelsen som är värst, utan snarare att du inte bara säger. "Ja okej, jag var en idiot, kommer aldrig ske igen". |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
[QUOTE=preppie;20408761]
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ursäkta, men jag behöver.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag förstår inte ditt resonnemang, anser du på fullaste allvar att sälja någon annans skapelser utan rättigheter för detta vara vidare moraliskt eller lagligt? T.ex. köpa en cd-skiva i en butik och sen börja sälja musiken på nätet. Detsamma gäller för webbtemplates eller vad som helst. Som svensk medborgare förväntas du kunna och följa svensk lagstifning, man kan inte komma efteråt och säga: "Oj, jag visste inte att man inte fick råna banken" @Doctor.Data Hur kan det vara fel att varna andra forummedlemmar för någon som beter sig såhär? Det vore ju snarare omoraliskt att INTE göra det. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
- Riktigt fult att sälja vidare
- Riktigt fult att hänga ut någon och det med person.nr Skärp er och lös det som vettiga människor! |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ser du inte problematiken i att en fullt anonym person vräker ur sig anklagelser mot en individ och därtill lägger till personuppgifter om var denne bor, födelsedata etc. Han har inte ens bemödat sig att kontakta vederbörande för en förklaring innan. Jag tycker det säger mer om "Kippex" än om "Preppie" som person i denna tråd. Det är inte vår uppgift att döma människor. Citat:
Gör oss alla en tjänst. Ta bort tråden. Ring upp Preppie och red ut situationen. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|