| FAQ |
| Kalender |
|
|
#22 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
@Danielos - Det känns som att det inte spelar någon roll i hur övertydlig jag är kring .SE Direkts organisationstillhörighet.
Detta eftersom du inte tycks förstå vad en befintlig avtalspart är och innebär. Referens: Citat:
- om det inte skulle varit för .SE Direkt (som hade samma organisationsnummer som .SE - alltså den part de redan hade ett avtal med för sina domäner). Detta är anledningen till att .SE Direkt lyder under stiftelsens organisationsnummer och inte är eget bolag - för att innehavare inte skulle bli drabbade! Utan denna lösning skulle det inte funnits några registrarer - så enkelt är det, eftersom den nuvarande affärsmodellen inte skulle varit möjlig att genomföra.. Att antalet registranter som hamnade hos .SE Direkt blev större än förväntat, har jag redan redogjort för i tråden och min uppfattning är att registrarer hanterade detta "på varierande sätt". Sen - varför skulle jag lägga tid på att räkna fram rätt siffra för ett befängt påstående du gör? Du påstod det finns 1-2 stycken .se-ackrediterade registrarer som inte är webbhotell och samtidigt använder domäner som lockvara - jag säger att det inte alls stämmer. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|