FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller inte med om att jag tar synpunkter och åsikter kring .SE och registrarer personligt.
Däremot har jag ett brinnande intresse av att räta ut missuppfattningar och direkta felaktigheter i påståenden kring ovan. Men där skiljer sig inte mina inlägg idag från tiden långt innan jag engagerades av .SE. Sen är det en annan sak att vi alla kan ha olika åsikter om hur saker kan göras bättre och rörande det, kring såna topics är inte min åsikt mer värd än någon annans. Men jag försöker göra mitt bästa för att förklara hur, vad och varför saker och ting är eller ser ut på olika sätt. Hade alla varit uppdaterade med vad som skrivits i tråden, så skulle TS bara ha ett antal kommentarer som radat upp "Ok, är det nu .SE Direkt höjer priserna, ja det visste vi att det skulle ske". Men som jag skrivit, så anser jag inte att det är speciellt lämpligt för en registrar att ha åsikter om en annan registrars prisbild och det var det som jag reagerade negativt på. Sen eftersom du tar min mailkontakt till dig till wn, så med tanke på att ni redan i mitten av förra månaden blev tillsagda om vad ni omgående behövde uppdatera, så känns nedan citat, som något som kunde få en lite mer ödmjuk ton.. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Men när jag säger att skapa bättre ordning bland registrarer så menar jag självklart inte att hålla på att anmärka på oväntligheter utan att agera när registrarer tex inte förlänger domäner som blivit betalda och andra väsentliga saker där kunder blir drabbade. Att villkor inte är uppdaterade överallt lär väl knappast drabba slutkund på samma sätt som när en domän går förlorad? Senast redigerad av Danielos den 2011-03-25 klockan 15:48 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|