| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
Telefon är helt klart effektivare än en livechatt, men det är inte alla som föredrar att prata telefon med en främling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Jämfört med ONE så är dessa 3 ganska små isf. Enligt ONE själva har de 700.000 kunder i 149 länder och har livechat;-) Vi har ca 8000 webbhotellkonton så det är inte så mycket alls men inriktningen har varit mindre och mellanstora företag. Självklart kan den siffran ökas drastiskt genom att ge bort gratiskonton varje år, men det uppfattas mycket negativt av nuvarande kunder. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Ett väldigt vanligt problem är ju att en kund ringer och frågar om en sak, för att 2 månader senare ringa och fråga om samma sak igen för att dom inte minns vilket svar dom fick förra gången. Använder man sig av mail så slipper man det för då har man en historik att kolla på. Det är en av många anledningar till varför man bör använda telefon som en absolut sista utväg. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|