Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Ekonomiskt webbhotell

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-06, 01:01 #1
pulzion pulzion är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
pulzion pulzion är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
Om du har domänen hos One så kan du tjäna ett par kronor på att flytta den till billigare registrar. (tönk på att de flesta visar pris inkl moms - one visar exkl.)

Stödjer även förslaget Manufrog, kör ett projekt på deras UK-server och den fungerar bra, snabb och bra upptider. Sedan får man inte glömma "Support Erik". Bara han är värt att ligga där
Kan inte mer än hålla med. Manufrog är billigt och stabilt. Kör massa enklare siter hos Manufrog, och den enda downtimen jag haft har vart på någon minut. Supporten är grym och svarar alltid snabbt och är hjälpsamma.

(Kommentar till ovanstående talare: Jag är inte den enda som får svar från Erik hela tiden när man skickar en support fråga alltså.. (: .)
pulzion är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-02-06, 04:15 #2
summers avatar
summer summer är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2010
summer summer är inte uppkopplad
Nykomling
summers avatar

Reg.datum: Nov 2010
Citat:
Ursprungligen postat av pulzion Visa inlägg
Kan inte mer än hålla med. Manufrog är billigt och stabilt. Kör massa enklare siter hos Manufrog, och den enda downtimen jag haft har vart på någon minut. Supporten är grym och svarar alltid snabbt och är hjälpsamma.

(Kommentar till ovanstående talare: Jag är inte den enda som får svar från Erik hela tiden när man skickar en support fråga alltså.. (: .)
Jag vill verkligen hålla med om det, Erik svarar dygnet runt oavsett om det är en vardag/helg eller julafton Tänk om all webbhotell support kunde vara som Erik på manufrog samt även erbjuda den hjälpen som manufrog gör
summer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017