| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
(Kommentar till ovanstående talare: Jag är inte den enda som får svar från Erik hela tiden när man skickar en support fråga alltså.. (: .) |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Citat:
Tänk om all webbhotell support kunde vara som Erik på manufrog samt även erbjuda den hjälpen som manufrog gör
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Lycka till ps: Nej, livechattar är inte unikt. Hälsa "Nabil" det ..*lol* |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Mitt namn stavas för övrigt utan citationstecken kring. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Rent spontant så kan jag hålla med om många små webbhotell med en mindre kundstock kan tillhandahålla mycket hög supportnivå.
Man bör dock säkerställa att det är fler än 1 person som har hand om allt. Support, säkerhet, övervakning, backupperson i fall av sjukdom, semester, olycksfall mm. Det är minst lika viktigt som servermiljön och prestanda i val av webbhotell för en större webbplats eller företag. Alla webbhotell startar dock med små resurser och det är inget fel i sig man bör dock ha en plan för framtiden och aldrig vara "nöjd och belåten". .... och livesupport är inget ovanligt alls det vet du Nabil ;-) Det har vi haft (24/7) sedan oktober 2009. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#18 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#19 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
Telefon är helt klart effektivare än en livechatt, men det är inte alla som föredrar att prata telefon med en främling
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#20 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Ett väldigt vanligt problem är ju att en kund ringer och frågar om en sak, för att 2 månader senare ringa och fråga om samma sak igen för att dom inte minns vilket svar dom fick förra gången. Använder man sig av mail så slipper man det för då har man en historik att kolla på. Det är en av många anledningar till varför man bör använda telefon som en absolut sista utväg. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|