FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3.04% |
Miljöpartiet (MP) |
14 | 6.09% |
Socialdemokraterna (S) |
15 | 6.52% |
Centerpartiet (C) |
17 | 7.39% |
Folkpartiet (FP) |
8 | 3.48% |
Kristdemokraterna (KD) |
9 | 3.91% |
Moderaterna (M) |
100 | 43.48% |
Piratpartiet (PP) |
22 | 9.57% |
Sverigedemokraterna (SD) |
31 | 13.48% |
Annat |
7 | 3.04% |
Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#271 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
1. Tittar man på statistik från Brottsförebyggande Rådet så kan man snabbt konstatera att invandrarna står för betydligt mer än 25% av brottsligheten. Inom vissa typer av brottslighet så har de en överrepresentation på uppemot 5-6 ggr. 2. I slutet av inlägget får Magnus det att låta som att vi måste välja mellan att antingen behålla alla invandrare eller sparka ut dem alla. Det finns absolut ingenting som hindrar oss från att utvisa de invandrare som begår brott och inte sköter sig och samtidigt behålla de invandrare som arbetar och gör rätt för sig (t.ex. de 72 000 utrikesfödda företagarna som han nämner) - och det är precis det som Sverigedemokraternas invandringspolitik går ut på! Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Så i krigsdrabbade regioner tycker du att omvärlden ska verka för en ökad andel kriminella? Det verkar otroligt korkat i mina ögon. Det kan emellertid vara ett bra sätt att främja terrorism ifall ni nu är ute efter det.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 16:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 17:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi räddar knappast världen genom att ha ett system där nya lyckosökande invandrare varje år leds till samma fattiga förorter där de låses fast i utanförskap och arbetslöshet. Det finns ingen som tjänar på det, speciellt inte flyktingar eftersom det leder till att nya flyktingar inte kan tas emot. Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du sitter och kallar mig för rasist och att jag har oförstånd för att jag vill rösta på ett parti som jag tror på när det gäller invandrare. Jag är svensk, jag är född svensk och med det innebär det alla traditioner som vi har, fina sådana. Jag vill sjunga nationalsången, jag vill ha midsommar etc.. För mig är du en totalt inkompetent människa som kan sitta och spy galla över folk som vill något med sitt kära land. Jag har inget emot invandrade som sköter sig, har ett jobb och kan språket eller vill lära sig det. Kanske dax för dig att sätta dig på bönemattan och invänta alladin och den flygande mattan om du nu inte vill behålla de svenska traditionerna.. Att föra en diskussion med dig är helt totalt ointressant för mig när du slänger ur dig en massa skit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Provocerar man lite så visar sig den sanna skepnaden ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 19:39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Nja, tycker nog inte alls de har monopol i frågan. Både sossarna och moderaterna har talat om kvotering i olika sammanhang vilket jag anser vara precis lika absurt som SD:s politik bara att den är riktad åt ett annat håll.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 19:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det finns dessutom länder som inte tillåter dubbla medborgarskap och då skulle det innebära att den invandrare som fått ett svenskt medborgarskap står där utan sitt gamla. Till vilket land ska man då skicka denna person, och vem säger att det gamla hemlandet måste ta emot honom? Ber om ursäkt för missförståndet tart, jag är helt med på din linje här. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|