FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3.04% |
Miljöpartiet (MP) |
14 | 6.09% |
Socialdemokraterna (S) |
15 | 6.52% |
Centerpartiet (C) |
17 | 7.39% |
Folkpartiet (FP) |
8 | 3.48% |
Kristdemokraterna (KD) |
9 | 3.91% |
Moderaterna (M) |
100 | 43.48% |
Piratpartiet (PP) |
22 | 9.57% |
Sverigedemokraterna (SD) |
31 | 13.48% |
Annat |
7 | 3.04% |
Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Hastigheten är ett problem när de ligger och puttrar fram i 40 på 50-väg, vilket är mer regel än undantag. Ligger man några bilar bakom en buss vid ett rödljus kan man räkna med att inte komma över korsningen innan det blir rött igen. Inget livshotande, men tillräckligt för att jag ska ogilla kollektivtrafiken. Citat:
Trevligt med Korea-samarbetet, det har jag faktiskt hört talas om. Det är nog som du säger, att resurserna är små. Det finns många inom kommunen som vill ha del av pengarna (Tekniska Verkens vinst). De ska väl både räcka till subventionerad kollektivtrafik och en ordentlig utdelning till Stadshus AB, samt en hel del annat. Senast redigerad av kw_wasabi den 2010-09-08 klockan 22:28 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Nykomling
|
Egentligen borde det inte vara partier som alternativ i dagens blockpolitik. Lägg till tre färgglada alternativ i form av rött, blått och svart (för nazisterna i SD och piratpartiet ??). Min röst råkar du bli blå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Att ogilla kollektivtrafik över lag för att man blir aningen långsammare i sin bilkörning är väl bara ytterligare ett tecken på det.
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
En av de ökandaste moderatpedofilerna är Johan Steenhoff-Eriksen åtalad för innehav av extremt grov barnporr. Nära vän med de riksbekanta moderaterna Gunnar Hökmark, Christer G Wennerholm m.fl. Pedofilhärvan inom Moderaterna bara växer... (det är så orättvist att högern ska få ha monopol på idiotargument) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ar inte direkt overraskad over att sa manga rostar pa SD, bade har och i de svenska opinionsundersokningarna. Sjalv sa tror jag att SD hamnar pa allt mellan 5-8% men sen vinner alliansen.
Ryktena gar har i USA ocksa om att den svenska invandringspolitiken haller pa, eller har eskalerat totalt redan. Fran min sida har jag inte sa stor koll pa politiken i Sverige bara att en massa diskussioner om forsakringskassan och att sjuka ar tvungna att arbeta har jag last i svensk media. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bjorne,
Rent ut sagt tycker jag ditt inlägg är rejält pinsamt! Eller försöker du förmedla någon form av bisarr humor? I så fall var Reinfeldt-Fritzel bäst. Låter ungefär som konspirationsteorierna som folk som borde sitta på hispan brukar rabbla. Det tror jag inte om dig, jag tror du har sinne för bisarr humor ;-)
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-09-09 klockan 06:18 Anledning: tillägg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Biogasen är jag inte tillräckligt insatt i. Jag ser att det sakteliga börjar komma biogasalternativ - men det är tillräckligt jobbigt att hitta en mack för att tanka min bensinbil. Biogas finns inte alls i samma utsträckning.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag gillar också etanol av den enkla anledningen att det kan vi framställa i Sverige om vi vill men den är inte alls så miljövänlig som en del vill framställa den. Tyvärr. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|