FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3.04% |
Miljöpartiet (MP) |
14 | 6.09% |
Socialdemokraterna (S) |
15 | 6.52% |
Centerpartiet (C) |
17 | 7.39% |
Folkpartiet (FP) |
8 | 3.48% |
Kristdemokraterna (KD) |
9 | 3.91% |
Moderaterna (M) |
100 | 43.48% |
Piratpartiet (PP) |
22 | 9.57% |
Sverigedemokraterna (SD) |
31 | 13.48% |
Annat |
7 | 3.04% |
Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#171 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
För att balansera upp dina, i mitt tycke, mindre sakliga inlägg: Socialdemokrat. http://socialdemokrater.wordpress.co...-for-pedofili/ Socialdemokrat. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ky...er_3589149.svd Sen är det flera andra partier som har/har haft pedofiler som medlemmar och förtroendevalda. Dock är det statistiska underlaget för lågt för att kunna säkerställa att ett visst parti/block har mer pedofiler än andra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
|
||||
|
Som Bjorne skrev:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Om man på allvar tror att Moderaterna är ett parti som drar till sig sexförbrytare i större utsträckning än andra partier saknar man förmodligen förmågan att ha en kritisk hållning gentemot media och diverse ryktesspridning. I Moderaternas politiska program finner man följande: "Alliansen har skärpt straffen för grov misshandel, grov kvinnofridskräkning och sexualbrott. Nästa steg är att reformera hela påföljdssystemet. Vi vill att fler brott som lagförs vid samma tillfälle ska leda till strängare straff än idag." Att en moderat och en socialdemokratisk förtroendevald råkar vara skitstövlar har väl noll med dessa två partier att göra. Eller är alla vegetarianer nazister för att Hitler var det? ;-) Lite intellektuell nivå kan man väl kräva beträffande en diskussion, ÄVEN på nätet?! Tydligen inte.
![]() |
![]() |
#175 | |||
|
||||
Medlem
|
Glöm inte att ämnet är:
Hur kommer du att rösta i riksdagsvalet? Nu liknar det polsk riksdag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#178 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det har du i själva omröstningen. Tror ingen är intresserad av att läsa 200 inlägg där det bara står ett partinamn...
![]() |
![]() |
#179 | |||
|
||||
|
Bestrider du de fakta som han presenterar? Nej antagligen inte men antagligen tolkningen/slutsatsen. Däremot finns det flera inlägg där "faktadelen" består av ren lögn/egen åsikt.
Du verkar tolka mitt minimalistiska inlägg som att jag håller med Bjorne i det resonemanget men det har jag aldrig påstått. Däremot har jag citerat honom när det gäller "det är så orättvist att högern ska få ha monopol på idiotargument" för det var precis vad det var, ett idiotargument, och det nappade du på. Senast redigerad av Westman den 2010-09-09 klockan 11:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Då vet jag
![]() |
Svara |