FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Eftersom det endast är en hobby för mig så vänder jag mig till en webbyrå när jag vill ha välskriven kod, då tar jag för givet att den validerar och att sidan som produceras ser likadan ut i alla webbläsare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Precis som att jag förväntar mig att tapetseraren ser till att ytan som skall tapetseras är förberedd för tapeten så att den inte blir ojäm. Men man förväntar sig inte samma sak av någon som bygger sajter som hobby. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Nej, men jag räknar med att dom använder rätt verktyg när dom sätter i tändstiftet, och inte bara slår loss det gamla med en slägga och fäster det nya med silvertejp, även om silvertejp är grymt bra till mycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Sen till topic så tycker jag att en webbyrå som ändå har det som levebröd bör köra validerad kod som standard. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ett projekt som Twitter är sällan något att bli imponerad av. Twitter som projekt är imponerande på helt andra nivåer än just HTML-koden. Dom har med stor sannolikhet delat upp arbetet inom projektet, majoriteten av "personalen" jobbar på serversida, några med layouten och några få med just HTML-koden. Det betyder inte att personen som jobbar med HTML-koden är bra på de han gör. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|