FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det spelar ingen roll. Kan ni inte leverera för 10k så behöver ni inte göra det. Levererar ni för en summa så ska det fungera. Priset spelar inte roll på det sättet. Säljer en butik en mikro för 10 kr så ska den fungera. De kan inte ta ifrån sig ansvaret bara för att den kostade 10 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Priset har en helt avgörande roll för vad man kan få för pengarna. Om man endast vill betala 10 000 SEK för en komplett e-handelslösning så borde man nog köpa något annat för pengarna eller spara dem, leevrantörerna kan inte trolla, folk som jobbar måste få skälig lön för sitt arbete.... Är man inte seriös som kund/beställare så bör man inte göra oseriösa beställningar, och sen ha mage att klaga. Slaveri är avskaffat i de flesta av världens länder.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I dagsläget räcker 10k gott och väl! Som kund har man ju oftast ingen erfarenhet och vet alltså då inte hur mycket man ska betala. Lite research hjälper heller inte alltid då det är så olika och kunden kanske inte är bra på det heller. Ett företag ska kunna ta emot en kund med noll erfarenhet ( det är därför kunden inte gör det själv ) och vägleda kunden till en lösning med ett bestämt pris. Om jag bygger en hemsida som jag sedan säljer till en kund för 5k så kan jag inte förutsätta att den inte behöver fungera till 100 % bara för att jag endast tog 5k. Men jag förstår precis vad ni menar Conny. Man får det man betalar för. Senast redigerad av Lancelot den 2010-03-22 klockan 22:07 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|