FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Dessutom sparar man sällan tid heller. Jag har bra fungerande funktioner och säkrad kod sedan tidigare (som har förbättrats och korrigerats då det behövts) till säkerligen 95% av allt nytt jag gör. Skulle jag använda ett ramverk istället så skulle jag vara tvungen att pilla en hel del för att få samma effektivitet utan att en massa onödigt ska finnas med. Det finns dock undantag där jag av olika anledningar (oftast just tidsbrist) inte använder egna lösningar.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-11-06 klockan 15:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Då använder du ju eg en slags av ramverk. Oavsett det är organiserat och strukturerat eller inte så är det ju återanvändbar logik som du sparat och sen använder enligt vissa ramar som passar dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jo, men den stora skillnaden är att jag lätt kan plocka ut exakt det jag behöver och strunta i allt annat.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-11-06 klockan 21:11 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|