Citat:
Ursprungligen postat av Björklund
Hehe, ja då är vi nog motpoler till varann. Jag får svårt att vara trevlig när man börjar ett supportärende att vara otrevlig. Vi får bättra oss båda. ;-)
|
Som jag sa så
börjar jag aldrig ett nytt supportärende med att vara otrevlig, däremot saklig och har ofta gott om information och ev. hänvisar till tidigare likn. problem som NI har haft.
Dom svaren jag då får av dig verkar ofta varit baserat på någon gammal penismätartävling eller nåt (från din sida) för dom är helt obegripliga.. En gång tror jag t.o.m. att du tröttnade och lämnade över till chefen som svarade exakt på det jag frågade om och inte skit mer eller mindre, precis som jag ville.. Något du uppenbarligen inte klarade av.
Dom gånger jag gjort fel så har jag sagt detta till er, ni har däremot inte reagerat på det..Kanske har ni skrattat lite i fikarummet iaf..
Det är oftast den attityden supporten hos er och hos andra leverantörer har..tyvärr.