| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Jag får i princip alltid ett skitsvar som första respons från mina leverantörer.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Guest
|
|||
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Håller med dig till viss del men å andra sidan motiverar de priserna webbhotellen tvingas ha idag ingen högkvalitativ support. Den "riktiga" supporten (det vill säga den som ofta behövs när man inte kan lösa problemet på egen hand) blir begränsad till vissa tider då man har tillgång till mer kompetent personalen. Dagens skämt måste ändå vara Crystone som marknadsför sig med "Sveriges bästa support" sedan de börjat med dygnet runt-support. Den amerikanska supporten är helt värdelös, i praktiken är det samma tider som tidigare som gäller. Den svenska supporten är visserligen värd priset men det är definitivt inte "Sveriges bästa support".
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 15:56 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Säger man själv att man är bäst så är man i princip aldrig det
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-12-11 klockan 17:17 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Det är ju bara kika, kolla svarstiderna, hur många sätt du kan komma i kontakt med oss och tillgängligheten. Nu som sagt kör vi stenhårt på vår amerikanska support och utbildar dom hela tiden, har du exempel på något som du vet direkt dom inte kan får du gärna förmedla det så vi kan bli bättre, du har min mail och kan skicka dom till mig direkt eller via PM här, vi vill ju inget annat än att bli bättre! ![]() Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Vad gäller den amerikanska supporten och svarstider så handlar det inte direkt om utbildning, kan de ändå inte bistå med något utöver vad man själv kan göra eller som kan informeras om på hemsidan så spelar det ingen som helst roll ifall de svarar inom en minut eller ett dygn.Jag hade för övrigt inte klagat det minsta på er support ifall ni inte hade marknadsfört er som "Sveriges bästa support". Den är som sagt var helt okej sett till vad man betalar som kund.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är väldigt svårt att få till bra support dygnet runt och har man inte tillräckligt med duktig och välutbildad personal. Det måste ju alltid vara någon som kan ta de mer avancerade problemen om ni ska ha supporten öppen annars är det bättre att ha stängt. Det måste bli en långsiktig satsning där man ökar personalstyrkan och utbildar fler tekniker INNAN man börjar köra med support dygnet runt och det blir ju såklart en kostnadsfråga i slutändan. Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Du säger att supporten sitter kvällar och nätter MEN HAR INGEN TEKNIKER? Då citerar jag direkt från er hemsida under menyn "Kundtjänst" Crystone har supporttekniker 24/7 för att lösa eventuella problem eller frågor som kan uppstå. Med andra ord så ljuger ni och har fel information på hemsidan? OFF: De dära domänerna du skulle fixa åt mig som låg under "Föreberedda" resulterade i att du tog bort 4 av domänerna jag hade betalt för så att de låg öppna för allmänt köp! Och inte minst sagt blev jag dumförklarad på supporten om att jag inte hade registrerat 15 domäner utan bara 11 stycken. Efter mycket dumförklarande tillbaka så hitta ni mailen som hade gått ut till mig där det stod exakt vad jag hade beställt. Att det ska ta så lång tid för er innan polletten trillar ner! |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|