FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Henke är en klippa och en riktigt trevlig prick.
![]() Nu blir detta såklart rapporterat och undersökt, men jag kommer noga följa arbetet ändå. Men jag tycker att det låter oroväckande att du behöver vänta 2-3 dagar på att få svar från supporten, för så är det verkligen inte i normala fall. Oftast ligger inte ett ärende obesvarat mer än en halvtimme och som högst ett par timmar. PM:a gärna ditt ärende till mig, så undersöker jag var vi har brustit i våra rutiner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag försökte inte på något sätt förringa njoy's ursprungliga problem, om det råkade tolkas på det viset. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
jgabor: Hela hösten har det varit flera dagar mellan svaren. Det tillhör mer vanlighet än ovanlighet. På ärendet registrerat den 9 sep svarade FSData först den 16 sep att supporten hade mkt att göra och därefter 19 sep kom det egentliga svaret.
När jag registrerade kontot tyckte jag FSData hade god prestanda. Säljaren sa att FSData ska vara snabbast, annars skulle jag bara ringa så fixade dom det. Man får väl ha lite is i magen om sånt, men det var definitivt inget "bara ringa". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Som sagt, PM:a gärna ditt ärende- eller kundnummer till mig så lovar jag att undersöka var i våra rutiner som vi har brustit, och att göra allt vi kan för att det inte ska ske igen. Och var heller inte rädd för att höra av dig till mig, om du får någonsin får vänta flera dagar på ett svar igen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|