Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Fyndiq krediterade pengar till KUND, fastän produkt levererades

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-02-11, 19:07 #12
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Vi svarade som sagt på deras mejl, bara för sent!

Vi gjorde precis enligt avtalet och skickade iväg produkten till kunden. Det var därefter dem som ville bekräfta med oss om den var ivägskickad.

Problemet är den långa tiden det tar för dem att höra av sig till oss efter att kunden kontaktat dem. Om de i samma stund som de tog emot meddelandet från kunden kollat med kunden om varan anlänt då hade detta varit löst.
Edit: Att utgå från att vi inte har skickat iväg deras produkt, bara för de inte får ett svar i tid under jultider är verkligen inte ett korrekt tillvägagångssätt. De kunde alltid ha kollat med kunden igen!

De har dragit på sig otroligt dåliga recensioner och det här bevisar bara att de inte vill dra på sig ännu en missnöjd kund p.g.a. sin dåliga slutkundshantering och hellre slänger sin samarbetspartner framför tåget.
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017