FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ville bara informera er om Fyndiqs speciella sätt att hantera kunderna på.
Det var ett tag sen detta skedde, men det är verkligen superkonstigt. Kund hade beställt vår produkt genom Fyndiq, som vi skickade ut efter 3-4 dagar. Fyndiq mejlade oss om den men då vi hade ledigt kunde varken jag eller kollegorna svara i tid och förklara om att den hade skickats iväg. Vi svarade några dagar senare och fick då till svar att kunden blivit krediterad. Men kunden hade fått vår produkt. När jag förklarade att kunden har produkten sa de att det inte spelade roll, då vi ej svarade i tid tog de beslutet att kreditera kunden. Då får alltså deras kund vår produkt helt gratis. Fyndiq förlorar inget på det, men vi förlorar både tid, produktsumman, administrationen, fraktkostnaden och allt annat. De förklarade även att vi inte får kontakta deras kund enligt deras Köpvillkor. Så vi får inte kontakta kunden och de vägrar själva kontakta kunden. Skrattretande, jag vet. haha! :P |
||
![]() |
![]() |
|
|