FAQ |
Kalender |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker fortfarande det är på kundens ansvar, ännu viktigare om man köper dyrare saker.
Men som säljare av dyrare produkter blir det dock viktigt låta folk få testa produkter innan alternativt tillräckligt många köpt den och skrivit hur det är. Jag anser inte det är skillnad med dyr laptop eller dålig aktieköp, aktieköp kan man ju inte ångra bara för dom råkar gå ner dagen efter.... Jag personligen hade fått tagit smällen om jag köpt en dator som är helt fungerande men jag inte tyckte om. Jag anser det är mitt problem om jag gjorde dålig köp på 20k, även om det delvis beror på att 20k är en skitsumma. Men om det handlade om 500k eller så hade jag fan inte köpt något utan vara helt säker på det. Grundprincipen är väl att man inte ska köpa något för en summa man inte kan skita i rakt av om du förlorar om man inte är helt säker själv. |
||
![]() |
![]() |
|
|