Citat:
Ursprungligen postat av Nilsson
Så med andra ord så lurade dom mig i alla mail och samtal jag hade med dom i maj 2011 när jag kontrollerade att klassisk asp fungerade och vilka tillägg de hade. Hade de varit ärliga så hade de inte fått mig som kund, jag hade fått mindre migrän, bättre rykte och de jag jobbar med hade sluppit vara så irriterade på mig.
Nu blir jag inte bara irriterad, arg nu blir jag både besviken och ledsen också. Känner mig ännu mer dragen vid näsan. Dags att börja dra flyttlasset igen då. Och be i ny tråd om webhotell som respekterar sina kunder, är ärliga i sina avsikter, inte lurar dom med snikna försäljningslöften och har förståelse för hur mycket besvär och huvudvärk deras nonchalanta beteende medför för andra.
//Charina Nilsson
|
Jag tycker du ska göra en reklamation och helt enkelt begära pengarna tillbaks, de har ju ljugit för dig så du har lurats in i en avtalssituation under falska förespeglingar. Jag hatar oärliga människor.