FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det kan ju vara så att de har haft stöd för klassisk ASP det är inget som jag vet då jag bara har funnits på deras 2.0 miljö några veckor.
|
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De anser ju fortfarande att de har stöd för klassisk asp enligt deras support som denna tråden startades med. De har fortfarande på deras hemsida att: "Windows och Linux. Hos oss behöver du inte välja, du har tillgång till både Windows och Linux på ditt konto och kan välja operativsystem för varje domän och subdomän." Jag vet inte om jag är extra korkad då som vissa antyder i denna tråden. Men jag tolkar iallafall detta som att väljer jag Windows så slipper jag linux och kan jobba med de funktioner som gäller för klassisk asp och som körs på windows. Det står också så här att läsa på deras beställningssida: "Lastbalanserad miljö. För att ge dig största möjliga driftsäkerhet så lastbalanserar vi din webbplats och e-post. Detta innebär att dina tjänster finns på flera servrar." Här anses det då alltså att kund skall vara så pass kunnig att man fattar att man lastbalanseras över på linuxburkar där märkliga tecken, Sessionsvariabler och asp-filhantering ballar ur. Sorry, grabbar. Jag fattade inte det när jag tecknade avtal med er. Jag rekommenderar att ni är så pass ärliga att ni förändrar formuleringen i dessa två stycken så att inte fler råkar ut för samma sak som jag gjort. /Charina Nilsson |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|