Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Skriver du i klassisk ASP, Binero inget för dig!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-24, 08:07 #1
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Nicklas Nicklas är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2004
Det kan ju vara så att de har haft stöd för klassisk ASP det är inget som jag vet då jag bara har funnits på deras 2.0 miljö några veckor.
Oläst 2012-09-24, 08:54 #2
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Det kan ju vara så att de har haft stöd för klassisk ASP det är inget som jag vet då jag bara har funnits på deras 2.0 miljö några veckor.
Ja, självklart hade de stöd för ASP när jag flyttade dit. Det är ju det detta handlar om. Jag kontrollerade ju vilka applikationer de hade installerade samt att de hade stöd för klassisk ASP i maj 2011 när jag beslutade att flytta till Binero. Jag hade väl knappas kunnat ha fog för massa gnäll om jag nu så här i efterhand börjar oja mig för att jag snurras runt med mina asp-sidor i Linux lastbalanserare som fullständigt sabbar min laddningstid.

De anser ju fortfarande att de har stöd för klassisk asp enligt deras support som denna tråden startades med. De har fortfarande på deras hemsida att:

"Windows och Linux.
Hos oss behöver du inte välja, du har tillgång till både Windows och Linux på ditt konto och kan välja operativsystem för varje domän och subdomän."

Jag vet inte om jag är extra korkad då som vissa antyder i denna tråden. Men jag tolkar iallafall detta som att väljer jag Windows så slipper jag linux och kan jobba med de funktioner som gäller för klassisk asp och som körs på windows.

Det står också så här att läsa på deras beställningssida:

"Lastbalanserad miljö. För att ge dig största möjliga driftsäkerhet så lastbalanserar vi din webbplats och e-post. Detta innebär att dina tjänster finns på flera servrar."

Här anses det då alltså att kund skall vara så pass kunnig att man fattar att man lastbalanseras över på linuxburkar där märkliga tecken, Sessionsvariabler och asp-filhantering ballar ur.

Sorry, grabbar. Jag fattade inte det när jag tecknade avtal med er. Jag rekommenderar att ni är så pass ärliga att ni förändrar formuleringen i dessa två stycken så att inte fler råkar ut för samma sak som jag gjort.

/Charina Nilsson
Nilsson är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017