Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Skriver du i klassisk ASP, Binero inget för dig!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-22, 08:51 #11
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Jag tycker Charina Nilsson har helt rätt i sin kritik, man kan som webbhotell givetvis inte byta plattform till något sämre som inte stöder klassisk ASP fullt ut om man som kund har avtal om det. Dessutom att de slängt in Linux är en ren oförskämdhet om man betalt för en Windowsplattform.

De flesta webbhotell jag känner till brukar aldrig ändra arkitekturen på befintliga installationer utan kunderna får fasas över på om på till ny arkitektur och de som vill vara kvar i den miljö som funkar får vara det. Binero är såpass stora så de har inga problem att ha flera servrar igång med olika konfiguration.

Detta problem är ju till 100% skapat av Binero och deras ändring av arkitekturen i den befintliga miljön. Då får ju Binero ta hela ansvaret för det och rätta till sitt misstag utan kostnad eller besvär för kunden, med högsta prioritet.
Du har rätt, men ändå fel.

Migreringen till den nya plattformen har pågått under mer än 2 år, så det är inget som skedde spontant en fredagseftermiddag.

Man kör inte heller hostingen i Linux. Eftersom det är virtuella servrar existerar ingen fysiskt disk i datorn, utan disk/lagring sker centralt. De flesta SAN använder egna operativsystem varav många är baserade på *nix. Känner inte till något Windows-baserat SAN öht.

Håller med att Binero bör ta fullt ansvar och rätta till det, med de begränsningar som man avtalat om. Vilket man gjort.
Anders Larsson är inte uppkopplad  

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017