Citat:
Ursprungligen postat av Nilsson
Det är då mitt företag ryker, det är vad jag befarar kommer att hända. Om du läst inläggen hade du antagligen snappat det men eftersom du inte kunde utläsa det så har jag nu förklarat detta. Du är förmodligen Linuxanvändare så du har ditt på det torra för närvarande. Yay, good for you. Grattis
/Charina Nilsson
|
Nej, det är jag inte direkt; har en Linux VPS, några webbkonton och 3 egna Windowsservrar (2x2008 och 1x2003).
Saken är att du har 20+ sidor som du kör på ett konto på Binero och nu har en som du flyttade nyligen problem av att Bineros system inte riktigt har samma filsystem, samma filsystem som de hade när du startade ditt konto där 1,5 år sedan. De har inte ändrat något utan du verkar ha tillkommit med en webbplats som inte fungerar. Det är få företag inom webbhotell som kan tillgodose alla med exakt det de vill ha och stödja allt.
De flesta webbhotellkonton kostar ju "inget" för någon som har ett företag och lever på det. Sluta "gnälla på ett forum", ta tag i saken och flytta bara den sidan så länge som inte fungerar till ett annat webbhotell. Hur svårt kan det vara ....