FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Problemet är väl att det i princip inte finns någon "oliktänkande"... hur trycker man ner någon som inte finns? Citat:
Jag har ingen anledning att attackera någon, och har heller inte gjort detta, utan bara gjort allt som stått i min makt för att hålla en saklig nivå i tråden, trots denna stöm av osakligheter. Lite märkligt att du inte har några synpunkter på alla inlägg med attacker mot mig... som jag bara bemött så sakligt jag kunnat. Citat: Ursprungligen postat av Bosse007 You lost me. Men hur vet du att InArchive aldrig skulle kunna ställa till med problem för någon? Vad baserar du din åsikt på? Vet du vad InArchive tänkt göra med det material de stulit och hade planerat att norpa från intet ont anande sajtägare? Citat:
Jag kan tydligen inte upprepa det tillräckligt ofta, de 170.000 besökarna/månad redan idag (innan jag började informera om InArchive) visar på allvaret i situationen. Citat:
Tack för ett inlägg som innehöll en del synpunkter relevanta för tråden, som omväxling. |
|||
![]() |
![]() |
|
|