Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 102
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 102
|
Nu har det gått snart en månad sen jag åter öppnade supportärendet sen september (för femte gången?). Som vanligt är det inget som har hänt. Utöver ett svar att man beklagade dröjsmålet. Jag fick själv genom en enkel googling upplysa FSData att linux kernelversionen de kör innehåller en vedertagen bugg som ger just problematiken. Hade supporten bara själva googlat på min problematik så var det toppsökträffarna. Tillämpas inte Google i FSDatas felsökningar?
jgabor: Talar vi om samma företag? Är jag den enda kunden som får vänta eller som uteblir från svar helt? Det är ju inte ett enstaka tillfälle. Det borde inte vara personligt, och jag försöker hålla humöret uppe när jag ringer. Jag lärde mig tidigt att supporten har morgonhumör och ryter till ibland, men samarbetar bättre när jag är trevlig.
Anders Larsson: Jag har samma erfarenhet, men vid ett tillfälle ringde dom faktiskt upp.
|