Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Prishöjning på .se en ny trend?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-25, 15:52 #27
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
@Danielos - Nu får du sluta!

Det e-mail som skickades till påtalade brister och felaktiga registreringsvillkor, (Du har det dessutom längre ner i det jag skickade dig idag)
och där preciseras inte speciella dokument eller URLer, däremot ombeds ni omgående åtgärda detta.

Jag gissar att "oväntligheter" ska betyda oväsentligheter - och om du anser att .SE:s registreringsvillkor är en oväsentliga, så har ni ett mycket allvarligt problem.

Citat:
Det är möjligt att det är din uppfattning Internet Sweden, men du måste också försvara modellen genom din anställning. Och precis som jag vet du precis varför det blev som det blev... något som inte är pk att skriva på ett forum som detta.

Du vet också, precis som jag, att Registrars.se redan under diskussionerna om hur övergången skulle göras så smidig som jag la fram ett förslag till IIS om hur man skulle göra och där någon SE Direkt inte fanns med i bilden.
@EvaF - Ja, det är min bestämda uppfattning!

Huh, Vad är det du insinuerar om att jag skulle veta eller undanhållt??
Menar du att jag skulle haft någon inblick eller kännedom i .SE eller för den delen Registrars.se innan jag engagerades av .SE och innan mitt första möte med Registrars.se:s styrelse?
I sådant fall har du helt fel, Eva!

Du tycks glömma när jag landade på .SE (strax innan affärsmodellsbytet) - och det är från den tiden jag har viss insyn i verksamheten.

Att diskussioner förts kring modellbytet i flera år innan känner jag till, men jag har ingen som helst aning om vem som sagt vad eller vilka förslag som tagits fram.
Jag ser det inte heller som det minsta intressant att se tillbaka på, eftersom jag endast kan och vill svara för den tid jag funnits med i bilden och har inget intresse i att tala för vare sig andra eller för vilka förslag som lagts innan jag kom med i bilden och blivit delaktig.
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017