FAQ |
Kalender |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
@Danielos - Nu får du sluta!
Det e-mail som skickades till påtalade brister och felaktiga registreringsvillkor, (Du har det dessutom längre ner i det jag skickade dig idag) och där preciseras inte speciella dokument eller URLer, däremot ombeds ni omgående åtgärda detta. Jag gissar att "oväntligheter" ska betyda oväsentligheter - och om du anser att .SE:s registreringsvillkor är en oväsentliga, så har ni ett mycket allvarligt problem. Citat:
Huh, Vad är det du insinuerar om att jag skulle veta eller undanhållt?? Menar du att jag skulle haft någon inblick eller kännedom i .SE eller för den delen Registrars.se innan jag engagerades av .SE och innan mitt första möte med Registrars.se:s styrelse? I sådant fall har du helt fel, Eva! Du tycks glömma när jag landade på .SE (strax innan affärsmodellsbytet) - och det är från den tiden jag har viss insyn i verksamheten. Att diskussioner förts kring modellbytet i flera år innan känner jag till, men jag har ingen som helst aning om vem som sagt vad eller vilka förslag som tagits fram. Jag ser det inte heller som det minsta intressant att se tillbaka på, eftersom jag endast kan och vill svara för den tid jag funnits med i bilden och har inget intresse i att tala för vare sig andra eller för vilka förslag som lagts innan jag kom med i bilden och blivit delaktig. |
|||
![]() |
![]() |
|
|