FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inför de inte kodade sändningar som Canal+ & co. Betala annars kan du inte se på SVT. Är de rädda för att folk skulle skita i att välja SVT? Vågar inte ett gammalt monopolbolag konkurrera på riktigt? Istället lyckas de hålla liv i ett system som borde skrotats när TV3 fick sändningstillstånd ~1987.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om denna redan varit uppe men nu ska kanske tv-avgiften införas på alla datorer oavsett ifall dom har tv mottagare eller inte.
Läs mer här dom kan ju lika gärna streama tv i mobiler och ta ut en avgift även där för skitkanaler man inte tittar på... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag blir så förbannad. Mina datorer är inte på något sätt avsedda för att titta på SVT med. Om de väljer att lägga ut TV-utbudet på nätet så kan de gott tillämpa samma tekniska lösning som alla andra sajter som vill ha betalt för sitt innehåll. Ge ett inloggningskonto till alla som betalar licensen och spärra det om de skulle sluta betala.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ser det inte som ett problem, jag betalar redan tv-licens.
Det är dock roligt att se att Bengts inlägg från 2005 är lika aktuellt idag. Lägg det på skatten för Public Service behövs. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
En TV-kanal och en radiostation skulle vara mer än tillräckligt för att sända det mest väsentliga. Allt annat skit kan de som vill se få betala. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|