FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jodå, jag håller klart med. Men sedan kan man ju tycka det är skumt med kryssrutan.
EWM, jag ska säga dig en sak nu. Vi startade sidan för ett par veckor sedan, ända sedan dess har det varit möten och att fixa saker hit och dit. Vi har andra stora sidor som vi har på andra egna servrar som är manged, men denna har vi ej hunnit flytta. |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Lycka till med allt. |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Beror väl på, om felet är hos dom så är det självklart att dom ska jobba 24/7 på att lösa problemet. Är ju ändå en shared hosting där dom ska sköta drift.
Sedan att man inte kan kräva support för något övrigt på andra tider är en annan sak. |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Självklart anser jag inte att jag ska störa någon stackare på en lördagskväll om jag vet att det är jag / vi som har orsakat felet. |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För det första vill jag be om ursäkt för att jag lät trött. Jag var på släktmiddag under lördagskvällen, och befann mig därför inte i en direkt optimal situation för att hjälpa er (hade ingen tillgång till internet). Helt ärligt så lät det väldigt jobbigt och krångligt för min del, speciellt med magen full och väldigt tunga ögonlock... :P
Jag fick dock tag i en supporter, som sa att han skulle kolla upp det. Tyvärr fann han inget fel, utan behövde hjälp från en tekniker, och en sådan fanns inte tillgänglig (förutom teknikern som är på jour, fast han rycker inte in för sådana här ärenden). Dock blev det en miss i att supportern inte skickade er ett mail, vilket jag beklagar för. Jag såg även morgonen efter att jag hade ett gäng missade samtal från ett dolt nummer, vilket jag antar är ni som ringde, och ber om ursäkt för att jag inte svarade. Efter vårt samtal så satte jag mobilen på ljudlös, och ansåg mig inte längre behöva vara tillgänglig på lördagskvällen... Hoppas ni har förståelse för det. Men jag kommer ta upp ert ärende med teknikerna, för att undersöka varför er DNS bara släppte i några timmar. |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu händer samma sak
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Man undrar ju hur det står till hos Surftown när något sånt här kan ske med så korta intervall. Skall bli spännande vad du får för ursäkt den här gången.
|
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nu då det hänt två gånger så kanske det är dags att du snabbar på den där flytten till en annan server?
Annars vet jag inte riktigt om jag kan ta problemet på sånt stort allvar om du inte redan första gången det hände började sjösätta flyttplanerna.. |
|||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Killen påstår sig ju ha flera andra dedikerade servrar men ändå ligger han kvar hos Surftown där jag på min höjd skulle placera en sida som talar om för omvärlden att "min favvofärj e blå å min besta mat rätt ä kött bullar .. sän jillar jag katter oxå .. pöss pöss" |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|