Medlem
|
|
Reg.datum: Jul 2008
|
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Har ju Servage! Vilken mardöm. Börjar med att man tecknar konto där och innan jag tog kontot där så frågade man mycket och man fick bara positiva svar av dom att allt fungerar som det ska. Sedan börjar problemen. Och då var ju betalnings veckan över. När jag öppnar ett nytt mailkonto där så upptäcker man att mailen ej fungerar till hotmail. Ok det kan man ju leva med men nu när dom ej svarar på supporten då bli man ju ganska less. Har ju haft problem idag och ville ladda upp ett nytt script och filerna som jag raderade och dom vill inte försvinna. Fattar inte vad som är felet men jag deletar filerna men dom syns fortfarande kvar när jag öppnar sidan. Har rensat webbowsern och även provat men en annan dator men samma fel. Skickar mail till Servage vad som är fel men fick ett svar efter ett par timmar att jag skulle skicka länk. Och nu en hel dag snart gått och sidan är nere för att och man laddar upp något så ser det inte bra ut. I början så fick man snabba svar men när jag började klaga på mailen så har dom slutat att svara på supporten för mig. Kul detta. Ska det behöva vara så här. Kan man inte klaga på webhotellen utan att dom drar in service på en?
|