FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Egen server hit och dit, det är bara skitsnack! Har man så många besökare funkar webbhotell fortfarande utmärkt - Handlar inte om pengar här, handlar om trygghet. |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det fungerar ju uppenbarligen inte utmärkt =) Egen server är väl tryggare också isf om det görs rätt eller vad exakt menar du med trygghet?
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Frågan är inte varför man ska köpa egen server, frågan är varför ni har missat att det inte ingår support i ert konto på helger. Det är du som har gjort missen, så jag förstår inte vad du babblar om.. |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vilken typ av företagare?
Varför tror du jag har skapat tråden? Jo, jag är en trogen Surftown kund och tycker om de, men skulle vilja se en förändring på supportdelen och samtidigt fråga om någon annan har drabbats. De gick ej att komma åt under hela fredagen, så det är även därför jag skrev. |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
en ändring på supportdelen. |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men vad jag förstår så erbjuder inte Surftown helgsupport. Så att gå ut på ett öppet forum och klaga över något som företaget inte erbjuder eller en tjänst du inte betalar för är ju helt urbota dumt. Rätt väg hade varit att kontakta dem och be dem ta ditt förslag om utökad support i beaktande. Men visst handlar det om pengar .. du kan ju inte på fullaste allvar mena att du väljer lågbudgetalternativet Surftown pga trygghet .... :lol: |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur många gånger ska jag säga? De är inte lågprishotell, de ligger över medlem när man jämför med andra företagskonton. |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om du har en sajt där mycket hög grad av upptid och support är ett krav så måste du ju själv inse att Surftown inte är ett bra val, även fast ditt konto kallas för "företagskonto". Det är absolut inget skitsnack , men en egen server är alltid att föredra om det gäller kritiska sajter. Har ni inte kompetens att underhålla servern finns det sk managed hosting. Detta i kombination med ett supportavtal där du får tillgång till support 24/7/365 är att rekomendera. Om pengar inte är ett problem så finns det väl ingen tvekan om vad som är bäst. Priserna har rasat och du kan få en bra lösning för bara några tusenlappar i månaden. Sen måste jag säga att det var helt otroligt sjysst av Surftown som löste ert problem även fast de hade kunnat vänta till måndagen med bibehållet gott samvete. |
||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade du pröjsat 14 900 i månaden hade du kanske kunnat vänta dig support på minuten på en lördag, men inte för 149:-. Det är definitivt lågpris.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|