FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Trygghetsnarkoman: Garanti då? Om något går sönder? Står Apple för det då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Glöm inte dina 25% i moms som du får betala när du för in datorn till Sverige oxå om du inte ska försöka mygla dig undan denna på något sätt. Fortfarande billigare än att köpa i Sverige dock, men får man datorn varanann gång kanske det inte blir det i längden
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Apple kommer inte att stå för det och jag tror inte att dessa kinesiska återförsäljare kommer att bry sig om Trygghetsnarkoman kommer och grinar om ett år och vill ha hjälp.
Garantin är bra att ha, jag har lämnat in en Macbook på service för hårddiskproblem, en iPod för anslutningsproblem samt en Macbook vars batteri dog. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
|
Citat:
Men $600 + 25% moms (950:-) + 4000:- AppleCare för MBP 3år 3 795,66 (dagens kurs) + 950 + 4000 + 1500 (t-bord) = 10250:- Fortf. billigare än original. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ska lämna ett mejl och fråga, och jag lovar att återkomma till er i den här frågan.
Garanti eller inte, Vidare kan jag nämna att de skickar den som en gåva eller "sample". //Göran |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är vad som gäller för gåvor.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej, jag förstår. Men jag har beställt en rolex innan.
Och det blev noll moms på den. //Göran |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
och det är ett år garanti på alla deras produkter. //Göran |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter som sagt va väldigt billigt. Jag skulle aldrig köpa något sådant från kina.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
|