FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men handen på hjärtat, jag har handlat av ett företag som alltid nedvärderat sina produkter, bilvårdsprodukter. Är det sant att de kan få importförbud till sverige?
//Trygghetsnarkoman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske, =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror sånt är livsfarligt att posta publikt på nätet. Skatteverket, FRA, musik- och filmindustrin, varumärkesinnehavare och fan och hans moster söker genom nätet med spindlar och gräver allt vad de orkar. Och det tar inte många sekunder att via profilsidan hitta en domän och via IIS samt hitta.se få fatt i information om vem som gjort inlägget, fyller år den 1 november och som bor på H-m-gatan i Helsingborg. Jag har skrivit om detta innan på http://www.claes.com/articles/2007/02/01/tiga-ar-guld |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Talesättet "Snålheten bedrar visheten" kommer upp i mitt huvud.
Det känns som oerhört mycket jobb för några tusenlappar. Att byta tangentbord själv är inte enkelt och du kan med största sannolikhet glömma att någon av Apples butiker skulle göra det åt dig. Att handla av en "butik" i Kina som man inte vet något om och som vill att man ska skicka pengarna i förväg med Western Union borde ju få minst en varningsklocka att ringa, det är ju nog svårt att få företag i Sverige att sköta sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men jag undrar, är det mitt ansvar att säljaren skickar varan med det korrekta värdet? //Göran |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här är ännu en säljare i kina fast på tradera:
http://www.tradera.com/MacBook_Pro_k...ktion-71048449 Det står han han har ett företag som importerar, kanske ska höra med honom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Bara en parantes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Eller snarare, det är ditt ansvar och din skyldighet att deklarera detta korrekt vid införseln och om inte avsändaren har ombesörjt det så skall du göra det. Dessutom förstår jag inte hur det skulle KUNNA vara korrekt eftersom priserna skulle vara under det pris som återförsäljare världen över får köpa maskinerna för...
![]() |
Svara |
|
|