FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Detta låter som en bra idé. Kommer nog gå skitbra. Som vi alla vet är 600$ för en macbook pro ett helt normalt pris.
Kineser på Internet brukar dessutom inte luras. Du borde lärt dig av din dyrköpta läxa. Kom inte hit och gnäll igen om du betalat med western union till en anonym kines igen. Du låter lite som en spelnarkoman som försöker vinna igen sina pengar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
OT:
Hur ser man priserna på produkterna? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trygghetsnarkoman....
Gör dig själv och oss en tjänst.... Glöm dom där pengarna.........Lär dig läxan och gå vidare! Skulle inte bli förvånad om killens namn blir... "Kissmy Ass" om man skulle översätta det! Till folk som fortfarande inte fattat vad läxan är..... Betala ALDRIG i förskott till folk på andra sidan jorden! Speciellt inte med Western Union osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Däremot håller jag med dig att aldrig använda western union. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Har gjort en hel del affärer med Kineser, och förskottsbetalning är väldigt vanligt. Med mina mest långvariga leverantörer har vi dock betalnngsvillkor som 20 days from shipping. Så att slippa förskottsbetalning går, men det är nog svårt om man inte redan har en bra relation till leverantören.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Handlar man så pass mycket som mig blir man lurad förr eller senare, men jag kommer att överföra pengar för en ny macbook i morgon. Allt verkar lovande den här gången.
http://sungkin.en.alibaba.com/ Men jag testar först att köpa en mobil, får jag den beställer jag en macbook. En macbook där kostar 900 USD, låter rimligt. Vidare säger de att man kan telegrafera över pengar för att vara säker, har någon av er erfarenhet om detta här? /Göran |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Administratör
|
Du får dock gärna hojta till om det funkar. Kan vara intressant att veta
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag säger då det...
nu ska du beställa från en annan av dessa siter? Kommer du betala nästa gång nån yahoo/msn-försäljare hör av sig? .... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen!
Det är engelskt tangentbord, och 900 USD = 5661 SEK gör det helt okej att köpa en macbook PRO där, i sverige koster den över 17 000:- Att byta tangentbord kostar 1500:- Ca 7000 Sek är helt okej för en ny macbook. Alex: lämna ett pm till mig så jag kommer ihåg din förfrågan. /Göran |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|