FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, Apples garanti gäller världen över men de är riktigt petiga när det gäller garantiärenden. Det fick jag höra när jag skulle lämna in min Macbook på reparation, en utskrift på beställningen via Apples egna webshop var nästan inte nog med "bevis" så en kopia på en dator som sålts via ett kinesiskt företag känns riskabelt.
Men jag väntar med spänning på fortsättningen, fungerar det så är det ju kanon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar om inte Trygghetsnarkoman kommer komma tillbaka med en success-story och ta förskottsbetalning från andra suckers här i forumet som litar på att han kan fixa en MacBook för halva priset åt dem...
... och be dom skicka pengarna via Western Union. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kommer inte att idka försäljning, utan bara berätta hur det gick.
De tar även paypal förresten, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
nja, priserna är ju givetvis lägre i asien, men ska du köpa en så är ju tipset att själv köpa en när du är där och inte handla av guteförsäljare utan i de riktiga affärerna. Dock så har du ju snart betalat för en "svensk-såld" om det inte går bra denna gången heller, så snart ingen förtjänst längre
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Så hur gick det? Kom datorn fram?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sedan är ju inte lagstiftningen helt glasklar vad som gäller vid parallellimport utanför EU. Det kan ju också vara en kopia. Är priset för bra så brukar det vara något som är fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Då jag läst en annan tråd där du tydligen beställt ett jobb men har svårt att betala för jobbet, säger jag bara KARMA
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Western union = scam
|