FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan ni inte bara be den återställa en backup från ett datum innan intrånget?
då kommer ju de gammla lösenorden tillbaka? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Banned
|
Ta kontakt med deras support. Be dom fara åt h*lvete.
Gå till webbhotellsguiden här och välj ett lämpligt hotell och flytta skiten. Det hade tagit dig 24-48 timmar att fixa skiten istället för den enorma tid du lagt ner på att förmedla mellan din kund och One. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Men det är inte upp till mig utan upp till min kund. Jag kan bara ge rekomendationer sedan är det som sagt deras val. Sen spelar det ingen roll om vi byter webbhotell, den som har gjort intrånget har fortfarande tillgång till servern och till mailkonton. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|