FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför raderades min binerotråd i webbhotells-forumet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
WN är inget supportforum.
Prova att ringa 020-24 08 00 (från mobil: 0771-24 08 00) och gnäll över att databasservern har dött.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och nej, jag vet att det inte är ett supportforum. Som sloganen till logotypen lyder så "Mötesplatsen för svenska webmaters". Kan dock inte se att min fråga hurvida andra var påverkade skulle strida mot några regler eller "osynliga riktlinjer" som finns här? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men herregud, klart fler är påverkade, sluta skapa dessa strunt trådar.
Håll WN rent från skit trådar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om DNS-uppslagen på en viss server görs fel (eller av någon anledning inte fungerar) på en server så är det inte självklart att fler än dom på den servern påverkas. Och hålla WN rent från "skit trådar", jag anser inte att det var en skittråd utan jag ifrågasatte hurvida fler var påverkade. Om flera är påverkade blir ett problem normalt sätt snabbare åtgärdat. Håll WN rent från särskrivning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag citerar: Citat:
...och jag svarar: Bestäm er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Både du och jag visste det inte var felet.
Skärp dig, skapa dina trådar på fragbite istället, dom har samma klass. Ta nu bort denna tråd.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tycker det är du som borde tänkt till lite. Med stöd från Cos så var min post inget fel. Om du istället slutar leka moderator och låter dessa sköta sitt jobb så skulle det bli mycket bättre. Tills den dagen du är moderator så struntar jag blankt i vad du tycker och säger, så länge jag håller mig till de regler som finns satta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lugn och fin nu, Empty. Det finns uppenbarligen ett problem här. Håkan skrev tidigare att sådana trådar får finnas och det blir lite märkligt om inte moderatorerna följer samma regler....
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack så mycket Cos och tartareandesire.
|
||
![]() |
![]() |