FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Ang Supporttrådar:
Om många WN-medlemmar är drabbade brukar vi låta trådarna vara kvar, om det är support som påverkar enstaka konto'n hänvisar vi till hotellets support. Kortfattat bygger det på fingertoppskänsla och blir inte alltid helt rätt, syftet är som alltid att hålla läsvärda trådar.
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Personligen så tycker jag att "fingertoppskänslan" fungerar ganska väl.
Den senaste tiden har det varit väldigt mycket "gnäll" här på WN, d.v.s. folk som klagar på deras leverantörer m.m. Å andra sidan så blir alla personer som talar väl om en sida/tjänst misstänkliggjord för reklam/egenreklam. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Proinet var av allmänintresse med tanke på vad som hänt.
En mindre driftstörning på en databasserver är inte speciellt intressant för andra än de drabbade. Sen borde Proinet-trådarna rensas och jag har gjort ett par tappra försök, men det är väldigt mycket information och väldigt många gränsfall.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Thomas: Då blev min tråd bortplockad med fel fingertoppskänsla då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag förstår inte hur man kan avgöra om det är ett problem som rör många medlemmar eller inte när tråden startas? Det krävs ju i alla fall att tråden ligger tillgänglig en bra stund innnan man kan plocka bort den för att med säkerhet veta att problemet inte är stort och att det inte finns något intresse i tråden.
Men man bör kanske tänka sig för innan man startar en tråd. Om webbhotellet har varit oåtkomligt i några timmar så behöver man inte drabbas av panik och skriva här. De trådarna som varit intressanta att följa här på WN så har ju nertiden varit flera dagar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|