FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Office paketet har börjat bugga en smula för mig och jag vet inte riktigt hur man ska lösa det.... varje gång outlook hämtar ett mail så ploppar "Visio gathering information" upp och rasslar till...
Har visserligen installerat visio nyligen... men har aldrig tidigare stött på detta problemet ![]() Några förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Outlook: not so good.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder outlook både på jobbet och privat, funkar utmärkt...men använder väll det endast för att jag har gratis licenser...
Dock har jag inget svar på din fråga tyvärr... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Installera om och i värsta fall formatera om? Ännu hellre, använd inte Outlook =)
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Outlook är det inget fel på... när det funkar
![]() Nä men det får väl bli en ominstallation.... OpenOffice är visserligen trevligt, men det buggar ännu mer än ms office för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har valt bort Outlook hemma, då jag inte längre behöver annat än E-post. Kör Thunderbird istället, som hanterar stora mängder E-post riktigt bra.
Outlook (använder på jobbet) har jobbigt att söka bland ett par tusen mail, medans Thunderbird snabbt och enkelt söker bland lika många. Outlook har dock integrerade system för kalender, uppgifter och kontakter (okej, Thunderbird har kontakter, men inte alls på samma nivå). |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|