FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tur inte alla tänker samma, då hade vi haft 1000 sådana här trådar.
Klart man blir trött på skiten när man ser det ofta. Samma visa hela tiden, såfort något dör kommer tråden på wn, sen 5 minuter senare är problemet löst, och tråden ligger och skräpar. Finns redan hur många trådar som helst om alla. Skriv i dom istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lunarstorm.se har också ett utmärkt forum för liknande icke support trådar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alto: Jo, visst har dom det. Är det där du söker information bland likasinnade (webmasters)? Förstår inte hur många kan bli så extremt uppretade över att jag/någon frågar om fler upplever samma problem. Är du själv inte intresserad av sådan information? Eller mailar/ringer du och meddelar supporten och sitter sedan som en kotte framför datorn och väntar? Jag tycker iallafall det täcker upp mycket om man vet att flera är berörda av felet. Då vet man att man inte är ensam och att Binero med största sannolikhet gör allt för att lösa det. Alla har vi väl varit med om leverantörer av tjänster som anser att man som enskild individ är en sån liten del av företagets inkomst att det inte gör något om kunden får bästa support / leverans av tjänsten som denna betalar för. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla denna tråden:
http://www.webmasternetwork.se/f13t27405st45_hl.html Scrolla ner till: Adestro's post Tror det va samma problem du hade. Du kan nog även posta dina Binero problem i den tråden, så slipper du raderade trådar. Har dock inget emot att du skapade denna tråden det handlar om men andra har märker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sant :-) Men lat som jag var läste jag bara de senaste inläggen och där var det skrivet om nyhetsbrevet som gick ut ett antal extra upplagor. Tänkte att jag inte skulle gå off-topic :-)
Har i övrigt pratat med Binero nu och problemen är lösta. :-D |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Så här gör jag.
Ja först mailar jag, om inte svar inom kort så ringer jag, om jag kammar noll även (vilket är väldigt ovanligt) där så avvaktar jag lite ytterligare. Sen söker jag information då det redan finns befintliga trådar som behandlar samma ämne. Finns redan en jätte tråd som redan diskuterar just...binero. Sedan om man inte har "råd" med vänte tid, dvs man förlorar mycket pengar på eventuell downtime, och man vet att supporten på sitt webbhotell inte är 100% skulle jag aldrig våga ha mina värdefulla sidor där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alto, sant. Jag satte dock inte nivån i diskussionen med att hänvisa till Lunarstorm. Men jag föregår med gott exempel och ÅTERIGEN förklarar att jag var intresserad att veta om fler var påverkade av samma problem (vilket inte alltid är självklart, empty). Som det stog i ursprungstråden hade jag redan pratat med Binero gällande detta och dom höll på att kolla upp det. Den tråden om Binero läste jag bara slutet av innan jag postade min post och då var det prat om Nyhetsbrevet som gått ut i lite väl många kopior. Något jag sett mycket av är att moderatorer vill att man håller sig till ämnet, och inte går som det så fint heter "off topic".
Förstår inte denna hetsjakt. Jag ställde en fråga i ett forum, utan att bryta mot någon skriven regel (tydligen en oskriven regel eftersom det vart raderat.). Jag ifrågasatte raderingen i detta forum som handlar om allt det andra. Istället för att moderatorn tar diskusionen blir det påhopp från två, tre användare om att använda fragzone/lunarstrom istället och föreläsa för mig vilka regler som gäller här. Regler som inte ens finns att läsa! Tycker verkligen "Admin" eller någon övermoderator borde komma in, se till att "johnny" sätter upp en sticky över sina oskrivna regler så att jag slipper slösa min värdefulla tid på att föra diskussioner med ett gäng småkids som säger att jag skriver "skit trådar" (anm. jag vet att det är en särskrivning) och hänvisar till diverse andra forum... När dom i själva verket inte har varken underlag för sina påhopp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl bättre att maila Binero och därefter sitta framför datorn och häcka på ett ordentligt svar istället för att skriva en tråd här och därefter häcka framför datorn.
Även jag börjar tycka det är lite väl många "Fungerar det för er?"-trådar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur många gånger måste jag säga det?
Som det stog i ursprungstråden hade jag redan pratat med Binero gällande detta och dom höll på att kolla upp det. Den tråden om Binero läste jag bara slutet av innan jag postade min post och då var det prat om Nyhetsbrevet som gått ut i lite väl många kopior. Något jag sett mycket av är att moderatorer vill att man håller sig till ämnet, och inte går som det så fint heter "off topic". Eftersom jag jobbar som webbutvecklare/systemutvecklare så är "häcka framför datorn" ett naturligt beteende under arbetstid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför inte skapa en särskild forumdel för dessa trådar? Jag kan tycka det känns skönt att läsa att andra har samma problem så man vet att det är hos webbhotellet felet ligger, så man inte börjar felsöka script i onödan.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|