FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För att få kompensation vill dom att vi skickar tillbaks all utrustning vi har fått av dem, så nu skall vi skicka upp en telefon, en bredbandsrouter, ett pc-card och dessutom vill dom att vi skickar en Nokia N73 som vi aldrig har köpt.
Hur F*N kan dom komma med sådana idiotiska påståenden? Är det ytterligare ett försök att lura oss på pengar eller gör dom det bara för att dra ut på tiden innan dom skall betala oss ersättning? Jag är riktigt förbannad på Tre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag bor i Helsingborg väldigt nära kusten och har ett återkommande problem oavsett mobiloperatör. Att man då och då hamnar på danskt nät.
Tidigare har jag alltid kunnat lösa det genom att sätta mobilen på manuell sökning och välja min operatör, men när jag skaffade 3 och en N95 gick det inte att göra det. Pratade med kundtjänst idag och vi löste det genom att de stängde av roamingen på abonnemanget, "ring om du ska utomlands". Fick också klart besked att 3:s danska nät skulle vara tillgängligt, så det är inga problem. (Jag använder och vill använda danska 3 även när jag är i Hbg, de har täckning när inte 3 sverige har det). Perfekt lösning. Kommer hem, men nej, jag har inte tillgång till 3 Danmark längre. Suck ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Däremot så tycker jag mer att det lutar åt att de inte vet överhuvud taget vad de håller på med. Rena rama parodin för oss som läser om dina problem med 3. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|