FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Nu är alla utbetalningar för Mobillån gjorda. Skulle du kunna maila mig vilken site ditt specifika fall gäller. [email protected] Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan så står det även ett -minus på flera tusen även på mig som jag antar kommer att dras bort från de redan futtiga leadsen jag blivit tilldelad när väl utbetalningen görs. hade förväntat mig ca 15.000-20.0000 kr när väl statistiken kom in men det blev 3000 kr! Någon har fuskat, det är jag 100% säker på. Vart vänder man sig för att gräva fram sanningen och vilka har råkat ut för samma och hakar på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är det nu då? Varför drog ni precis knappt 2500 från mitt konto utan att informera? Vill ni at tjag ska jobba med att driva trafik och generera sales till era kunder eller ska vi tjaffsa om något varenda vecka? Ni har väl 2 ärenden via mail från mig också som ni vägrar svara på, bland annat undrar jag över varför Kundfinans inte betalar sin skuld. Sedan ett ärende gällande Yourlenses och deras segment. Sluta fika och börja jobba.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Har du möjlighet att maila mig på [email protected] ang detta? Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
SuperSaver har haft slut på pengar hela veckan, dags att plocka ner annonser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej robertsson, Supersavers faktura har ej förfallit ännu men har lyckats få slut på prepaymentkontot innan dess. Kundansvarig har nu kontaktat dem för att påskynda processen. Deras betalningshistorik har varit bra så jag ser ingen anledning till att ta ner annonserna. Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar varför man aldrig får svar / hjälp då man kontaktar TradeDoubler's support i Sverige? Har väntat på svar i kanske en vecka nu.. kanske mer också..
Och svaret jag väntar på är jätte viktig då jag behöver en sak från er för att fortsätta göra klart min hemsida. Senast redigerad av Inc den 2009-09-05 klockan 23:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja det är helt sjukt. Deras support är den segaste jag någonsin varit i kontakt med.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hej Inc, Har du möjlighet att maila mig ang detta ärende: [email protected] Vänligen/ Caroline |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|