FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tradedoubler har ju endast en fördel: många program.
När fler och fler annonsörer går över till andra nätverk kommer tradedoubler nog inte gå lika bra i Sverige. Tradedoubler, ni borde förbättra svarstiderna på er support samt införa utbetalningsgaranti alternativt låta publicisterna få ta del av dröjsmålsränta. Tillägg: Jag fick svar ganska snabbt på mitt senaste supportmail, ni som inte fått svar kanske ska skicka om mailet för jag har tidigare varit med om att de svarar om man upprepar sig. Senast redigerad av Erik Stenman den 2011-07-14 klockan 18:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara jag som får massa mail om att jag har blivit godkänd för program som jag inte sökt till?
"Hej Addison" börjar dom med dessutom!? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej b_andersson,
Har du möjlighet att skicka in vilken site det rör sig om, alt ditt site-ID eller liknanden så att vi kan kolla ditt konto? Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sämst support i branschen.
3 månader utan svar trots flertalet upprepningar. Bra jobbat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jo, om man får ge lite feedback i denna tråd, skulle jag skulle också gärna vilja se att TD bättrar på supporten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som vet om Posten tillhör något affiliate program och vilket i så fall?
Ville inte starta en ny tråd så jag körde i en befintlig istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Junkyards länkar/tracking fungerar inte sedan igår.
Alla länkar skickas hit http://www2.junkyard.se/External/TDRedirect.aspx Felsök tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Apple verkar inte betala sina fakturor för App Store, snart 3 månader över tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej TD
Är det tillåtet att i egenskap av publisher genomföra köp i eget namn dvs "handla av sig själv". Programmet i fråga: 20134 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|