FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Skall bli kul att se om TD ens kommenterar saken. Ingen info varken på hemsidan, bloggen, Twitter eller Facebook...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det hände ju kanske inte så lägligt mitt i semestertiderna så de har nog fullt upp just nu och kommenterar säkerligen det hela när problemen är åtgärdade. Ganska allvarliga missar dock som inte borde kunna hända.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Vi har för tillfället tekniska problem med vår hemsida och det går därför inte att logga in på sitt affiliatekonto. Detta påverkar dock inte spårningen, ad-servingen eller din intjäning som affiliate. Vi jobbar på att lösa problemet och återkommer så fort vi kan med mer information. Vi vill be om ursäkt för eventuell problem detta skapar för dig som affiliate. Vänligen, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Som meddelats tidigare idag har vi haft tekniska problem med inloggningen för affiliates.
Spårningen eller ad-servingtekniken har inte påverkats, vilket betyder att all annonsering, statistik, data och intjäning har fungerat som vanligt hela tiden. Under dagen har vår IT-avdelning arbetat hårt med felsökning och har därefter genomför tester. Strax efter kl. 16.20 öppnades tjänsten för affiliates på nytt och inloggning kan nu ske som vanligt via www.tradedoubler.com. Vi beklagar eventuella bekymmer och svårigheter som detta skapat och vill be alla affiliates om ursäkt för att de inte har kunnat logga in som vanligt under dagen. Om du har frågor eller vill komma i kontakt med oss på TradeDoubler går det bra att mejla vår support ([email protected]) alternativt ringa vår växel på 08-40 50 00 och fråga efter Publisherteamet. Vänligen Jonas Rundgren Publisheransvarig TradeDoubler Sverige [email protected] 073-809 38 61 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det vore onekligen intressant att veta vad som hände med Thomas konto
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Går de att speeda upp studsarna mellan länkarna?
Kanske låter tokigt, men om någon trycker på en länk "köp bananer" så går den till td som skickar vidare osv. Ibland kan detta ta över 10 sekunder innan de händer nått, går detta att speeda upp då jag antar att "kunderna" inte väntar i 10-15 sek på att komma in på en affil länk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Oftast har vi inte lång fördröjning utan kunden har det på sin sida. Det vill säga när vi skickar via en redirect hos dem och det är trög kan det ta lång tid. Du får gärna maila mig om vilka kunder det gäller på [email protected] så kan jag titta närmare på det ![]() Vänligen, Sefaat |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Varför svarar ni inte på support-ärenden inom rimlig tid?? Skickade in en inte programspecifik fråga för 3 dagar sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Var hittar jag Publisher-avtalet om jag vill läsa det igen?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|