FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Captain Thailand, när du bara skriver .ORG så framstår det för folk som att du talar om en tld och inte en specifik domän. Om du talar om en specifik domän så får du skriva det. Även om trådskaparen gav ett exempel på domäner så misstolkar man dig när du skriver att .ORG är högt värderad. Alla som kan jargongen inom seo tror då att du talar om en tld och inte en domän, eftersom det är så man brukar uttrycka sig då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Mycket klankande på eventuella ordval och mindre tips och råd till Thir13teen tycker jag.
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Supermoderator
|
ZZZzzzZ
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du tänker på ett sätt men skriver något annat, det är ju inte så himla lätt att förstå vad du menar då! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lol.
Kan meddela att jag valde xxxforxxx.com då jag kände att .org känns för 'osexigt'. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Instämmer i detta.
.COM är lättare för den "normala" användaren att komma ihåg och associeras förmodligen bättre med en kommersiell webbplats.
![]() |
Svara |
|
|