FAQ |
Kalender |
![]() |
#141 | ||
|
|||
Medlem
|
Man vet ju knappt om man skall skratta eller gråta när man läser mångas dravel här i tråden. Ni tar för givet att inspektörerna på Interpol inte vet ett skit? De bör kanske utgå från olika wikis i sitt arbete? Läste ni ens vad en av inspektörerna sagt till expressen i artikeln som länkades?
Måste bara kommentera PRQ ännu en gång. Pedofil.se är nu en portal (EN PORTAL!) där, citat: ”Pedofil.se huserar gärna även pedofilers egna hemsidor.” Med andra ord; Här är det ok med sexövergrepp på barn, och här kan man fritt förhärliga det utan att släckas ned. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
OFF TOPIC
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tycker personligen att barns rättigheter (att slippa utsättas för övergrepp av skitstövlar) är överordnad yttrandefriheten. Svenskar får inte göra nazisthälsningar i Sverige. Personligen kommer jag inte gråta mig till sömns om även spridande av pedofilpropaganda (som indirekt förmodligen kan leda till fler övergrepp) skulle förbjudas i lag. I övrigt vill jag att yttrandefrihetsgrundlagen skall vara fortsatt liberal.
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
WebboT, jag väntar fortfarande på svar på ett flertal frågor men du kanske hellre vill utmåla dina åsikter som empiriska sanningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Westman
den enda fråga jag hittade från dig var denna och den var enkel att besvara: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
|
||||
|
Svenskar får inte göra hitlerhälsningar, svenskar får inte ha sex med 4 åriga barn
Svenskar FÅR vara nazister, svenskar FÅR vara pedofiler. Att det ska vara så svårt att inse att vi än så lnge inte har förbjudit tankar och åsikter. Det finns länder där det är straffbart att ha en åsikt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
||||
|
Apropå inlägg om att låsa in, döda, förtränga från samhället osv, rörande pedoliler. Läs meningen nedan och fundera på om det stämmer:
Jag är för dödsstraff baserat på personers åsikter. edit: typo |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Inte helt oväntat har tråden övergått i personlig polemik. Jag tror (minst) 99% av oss tycker att folk som utnyttjar barn är skitstövlar och att (minst) 99% av oss tycker att yttrandefrihet är av godo. Sedan är vi kanske aningen oense hur lagstiftningen exakt skall appliceras för att skydda barn samtidigt som det fria ordet måste värnas. Det är inte helt enkelt! Tur att vi genom demokratiska val kan välja de politiker vi anser vara lämpliga för uppgiften. ;-)
![]() |
![]() |
#150 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag sa PEDOFILER och inget annat. När det är riktat mot mycket små barn tycker jag det är mer n befogat. Tycker inte du det? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|