FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Kul att stämma personen när det blir ett småmål och du får betala dina egna rättegångskostnader (om man nu inte vill företräda sig själv)...
Vad du kan göra är att polisanmäla, det skrämmer väl lite. Finns det någon prislista man kan luta sig mot för att värdera script m.m.? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
Finns även här på WN under namnet "chrisarn", där han skriver i sin profil: "Jag har drivit diverse projekt på Internet sedan tidernas begynnelse. Var tex ansvarig för tekniken bakom Aftonbladet kultur, första svenska tidningen med regelbundna uppdateringar. I dagsläget driver jag diverse projekt i Sverige och England bla via mitt bolag Infotropic AB. Ett av dom är www . s t r e x a . com en email och domännamns tjänst." Registrant: Infotropic AB Box 6307 Stockholm, 10235 Sweden Registered through: GoDaddy.com, Inc. Domain Name: DEDICATEDWEBHOST . NET Created on: 26-May-04 Expires on: 26-May-07 Last Updated on: Administrative Contact: Arnold, Christopher [email protected] Infotropic AB Box 6307 Stockholm, 10235 Sweden 733441006 Technical Contact: Arnold, Christopher [email protected] Infotropic AB Box 6307 Stockholm, 10235 Sweden 733441006 Domain servers in listed order: NS1.INFOTROPIC.COM NS2.INFOTROPIC.COM |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|