FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Hade jag varit företaget som utvecklat Jmail hade jag inte låtit din sida gå ostraffad.
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag vill inte argumentera emot dig eller så. Men Jmail i detta fallet kan då stå för [ J ] ättebra[Mail].
Jag tror inte dom reagerar heller eftersom det inte är något direkt varumärke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Read Only
|
Obs: Jmail.nu har nu öppnat sina portar. Kunde inte vänta
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar inte riktigt att affiliatelänkar framställs som en meny.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hatar stavfel, om du inte kan svenska, så skriv i Word och autokorrigera!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Kör sidan genom word och rätta orden så får sidan ett mer seriöst intryck.
Vidare tycker jag att hela iden känns väldigt osäker. Vad jag kan se i scriptet som du använder (från gruvsjo.com) så finns det ingen loggning av ip eller begränsning av mailskick. Jag tror att ditt webhotell, loopia, ser ganska allvarligt på liknande. Rätta till säkerhetsproblemen och fixa en lite mer modern layout. Ta dig en titt på sidor som stylegala.com för att få en uppfattning om vad som gäller. MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror säkert att TD älskar när du har blinda länkar till PPC... Sånt som ger seriöst intryck, keep up the good work!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Förövrig är användningen av "Kontakta mig" scriptet från JoakimWeb inte tillåten.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|