FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hehe, länge sedan jag såg en "personlig hemsida" :-)
Hehehe, förslag på feedback.. Hade det varit 1995 så hade din sida varit kung ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det iofs inte min sida, men tyckte att den var värd att läggas upp här till allmän beundran och förbättringsförslag
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
den va jättesnygg -95 och minst lika snygg nu, nostalgi ska inte underskattas;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, va häftigt, en av få hemsidor jag faktiskt stannat och läst en hel del på, fick dock lite små ont i ögonen efter ett tag.
Lite mindre flash skulle göra ögonen gott! =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hahaha o my good.
han måste ändå lagt ner en del jobb på att få den så ful ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Mina ögon...ahhhhh
![]() Som sagt, nostalgi! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag går in och tittar på den sidan under fliken "Min Biografi" så tycker jag att efter jag läst texten att killen har gjort ett grymt jobb, med tanke på sin utbildning.
Utdrag från hemisdan: Jag har läst kurser på komvux t.ex webdesign och datakunskap och jag har även studerat bland annat juridik vid både Södertörns högskola och Uppsala universitet, historia och statsvetenskap vid Södertörns högskola samt informationsteknik och webbprogramering vid Stockholms Universitet. Jag tycker om att arbeta med att göra webbsidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var inte en alvedon jag tog, det måste ha varit en lsd tripp
![]() Keep up the good work ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, vad ska man säga =) Sådant tyckte jag också var kul när jag använde internet första gången men min första sida blev inte riktigt lika extremt irriterande =)
![]() |
Svara |
|
|