FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Har lagt upp vår senaste produktion och skulle vara tacksam om man kunde få lite synpunkter. Anybody.se är tänkt att fungera som community kring olika former av träning, kost/kosttillskott, näringslära,..m.m. URL: http://www.anybody.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Designen tycker jag ser helt okej ut men textraderna är på tok för långa. Det går att läsa men det blir rätt jobbigt i längden. Jag tror nog att sidan gott skulle kunna förminskas lite på bredden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för din feedback!
Skall ordna att raderna inte blir så långa. Det blir så eftersom det skall ligga ett sidoblock till höger men dessa är inte färdiga ännu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skulle gärna sett lite produkttester samt även lite länkar till sidor som säljer produkter för träning (om det nu inte är så att du själv tänkt sälja något dvs.)
Kanske lite guider för hur man ska träna på rätt sätt? Förslag till övningar? osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kanon bra idé som jag tror lätta kan växa till sig. Dock föreslår jag att du skipper bilden i designen, i och med att det är en klassisk bild som tonvis med gymsajter använder sig av. En grej jag saknar är en liten notis i högerspalten om hur många medlemmar som anslutit sig till sajten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Många funktioner, men inget innehåll? Hur har du tänkt få innehåll på siten. En community har ju bara sina medlemmar som värde, och utan medlemmar inget innehåll. Inget innehåll = inga nya medlemmar.
Det skulle jag fundera mycket på innan jag började bygga ut med nya funktioner. Sedan blir jag nästan lite irriterad. Är du orolig att användarna inte skall komma ihåg adressen eller? Anybody står 7 ggr på förstasidan, utan att jag räknat med loggan och sidfoten. Dessutom bryter flertalet av med fetstil mot resten av texten. Sedan finns det en obegriplig "Användarna tycker" under rubrikerna "Välkommen till Anybody" och "Tjänster på Anybody.se". Jag fattar inte vad det skall visa? På sidan om Anybody.se finns en röstningsknapp, är det den som kommer värdera vad folk tycker om siten och det visas på första sidan? Jag ogillar dessutom att röstningen är förvald, och att den står på 5 av 5. Navigationen längst upp på sidan har jag lite svårt för, varför ligger Artiklar längst till höger och Kontakt/Om oss kommer före? Hur ser du din site, som ett komplement eller konkurrent till Piggelin/Träningsguiden/Funbeat/Puls etc? Sedan är forumet lite skrämmande. 15 kategorier... Du tror inte att du skall dra ner på kategirierna lite tills dess att du har tillräcklig trafik i forumet? Om jag vill gå ner i vikt genom att cykla, vart postar jag då? Om jag vill gå upp i vikt genom att styrketräna, var postar jag då? Lite tillspetsat, jag vet, men det är risken med många kategorier. /Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur gick det? Nu möts man av ett "Siten är nere för underhåll"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Mitt ordinarie jobb som Enterprise IT Architect och frugans jobb som Försäljningschef har tyvärr gjort det tidsmässigt omöjligt just nu.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|